cajsamoa

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Cajsa & Moa - 19 november 2012 21:06

Hej! Idag har jag skrattat gråtit velat dö och har haft skit kul   blandad dag helt enkelt. Just nu musik och skype, seriöst skit händer nu.. men det är bra   Oscar var sjuk så vi kunde inte träffas idag. men men. jag åkte hem och fikade och sedan ner och pysslade i stallet. Jag fattar inte, hur dum kan man vara? pappa tyckeer hästarna inte behöver ha täcke när det är soligt.. (boss e rakad) men själv går han i långkallingar och vinter jacka, jag försöker få honnom att förstå att då kan han gå uten sinna kallingar och utan sin jacka för det är samma sak? elr? men så smart är inte han   aja skit i han nu.. min vecka kommer typ se ut så här:


morgon: rida (skola)

onsdag: ridning

torsdag:ridnig

fredag: stan och handla julklappar med farmor och farfar

lördag: inget planerat 

söndag: inget planerat


ska sova nu..





xoxo Cajsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards