cajsamoa

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Cajsa & Moa - 18 november 2012 20:16

Hej! Jag såg Moas in lägg om dressyr sadelenXD hahaah kan garva i timmar för det var så sjukt kul, och det bästa den är sjukt skön  

nog med det..  som ni säkert vet är det ju snart JUL! shit vad tiden går, det var ju nyss sommar liksom  och efter som jag e så duktig att unska mig det dyraste som finns (typ) så jag ska få ett till hål i örat! så sjukt glad , fast jag vill ha i tunngan och i navelen men det kan jag ju feta glömma tills jag är 18  men men sånt är livet.. Jag vill också ha tatueringar men det kommer jag inte att få... Har också kommit på att jag kommer få jätte mycket kläder i år, men det är bara bra för jag har nästan inga.. och så nästa nästa helg ska jag till globen på stockholm horse show   kan ju säga att livet rullar på nu   fast det är inte perfect, jag och Oscar höll på att göra slut men jag orkar inte ta upp det så ni får helt enkelt undra. Moa du kan messa så kan jag berätta om du vill? just nu lyssnar jag på musik och messar som vanligt. Nej nu ska jag ta och göra lite nytta, kanske städa elr nått?

pic; söta Pon and Zi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


xoxo Cajsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards