cajsamoa

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

Såååå ledsen.

Av Cajsa & Moa - 3 juli 2013 22:28

Som rubriken säger så är jag så himla ledsen att jag inte bloggat, inte fixat heder osv.
Men jag har fullt upp just nu fixar det när jag får tid och lust...

Moa och jag är på ridläger och det är så himla kul att träffa min gamla ridlärare, och så alla goa kompisar som är här helt underbara! ?
Jag kan berätta lite kort om veckan.

Måndag: vi fick våra hästar och så red vi ett pass dressyr. Senare red vi ut en sväng.

Tisdag: på morgonen uteritt och sen så red vi markarbete.

Onsdag (idag): vi hoppade först i paddocken sedan efter lunch så red vi terräng, det va så hon kul!
Hästarna blev lite för glada så Moas och ens annan drog i väg så dom flög av och min ponny drog också iväg men jag fick stopp på henne;)


Nej nu måste jag sova! Ska ju upp halv 7 imorn-.-'
Ps. Min ponny heter Vera och är världens sötaste och älskat älskar att springa!?

Xoxo Cajsa?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Yes

Av Cajsa & Moa - 9 oktober 2013 13:37

Igår så fick vi våra datorer   är såå nööjd för datorerna är faktiskt inte så fula.     Men nu så har jag ett google konto.     Mamma blev 36 år igår       Idag så har jag och Ludde varit tsm i 1 månad och 2 dagar      Jag har bytt li...

Av Cajsa & Moa - 28 september 2013 12:01


Hej Jag är ledsen att jag inte har bloggat. Men jag känner bara att jag har annat o göra än att blogga men jag ska försöka att bättra mig! ? xoxo: Moa ...

Av Cajsa & Moa - 26 augusti 2013 20:50


Hejsan! Idag så har jag inte gjort något speciellt, men imorgon ska jag rida Cassis med en tjej. Så det ska bli kul:) nej nu ska jah duscha. Xoxo Cajsa ...

Av Cajsa & Moa - 25 augusti 2013 14:40


Idag gick jag upp 06:30.. och åkte med Sara på tävling, idag så gick det inte alls bra för dom. Synd men jag hoppas att dom kan ta sina 3 nollor i 120! Nu sitter jag och väntar på att Felicia ska komma, sen ska hon och jag ut till Cassis:) Ska få rid...

Av Cajsa & Moa - 24 augusti 2013 19:26

Hej! Har inte hunnit bloggat pga solan:( men tänkte berätta om veckan: Måndag: skolan börja sen va jag med Emma. Tisdag: skola, Emma följde med ut till stallet och tog kort när jag red. Onsdag: skola. Torsdag: skola, sen åkte jag ut och red Cass...

Ovido - Quiz & Flashcards