cajsamoa

Alla inlägg under juli 2013

Av Cajsa & Moa - 29 juli 2013 21:29

Jag glömde ta kort på allt men, men  


Gaaah, såååå kär i nya hööks grejerna som kommit ut! Måste åka och köpa saker   

Tror jag ska börja med hiss/diss. Har inte så mycket  att säga så godnatt.



xoxo Cajsa

     

Av Cajsa & Moa - 29 juli 2013 13:57

God morgon världen?Haha nää är och äter slagsta glass. Ska snart dra vidare till hööks. Laddar upp bilder ikväll.


Xoxo Cajsa?

Av Cajsa & Moa - 28 juli 2013 19:53

Jag suger på att blogga. Så är det med det, men om jag ska skylla på saker så är det ju att jag har haft det tufft med Alpia. Han har åkt nu pch jag har inte haft någon blogg lust. :( Jag ska försöka komma igång nu.


Btw någon som är duktig på att göra heder? Som vill göra en gratis till oss? :3
Xoxo Cajsa

Av Cajsa & Moa - 14 juli 2013 15:27

Här är söta Mulvin Casey som jag red hos Anna-Karin.
FAKTA:
Namn: Mulvin Casey
Född: 2005
Färg: skimmel
Mkh: 1,48cm
Tävlar:
LB dressyr
LA hoppning
P8o FT
Ägare: Lena Ivarsson

Av Cajsa & Moa - 3 juli 2013 22:28

Som rubriken säger så är jag så himla ledsen att jag inte bloggat, inte fixat heder osv.
Men jag har fullt upp just nu fixar det när jag får tid och lust...

Moa och jag är på ridläger och det är så himla kul att träffa min gamla ridlärare, och så alla goa kompisar som är här helt underbara! ?
Jag kan berätta lite kort om veckan.

Måndag: vi fick våra hästar och så red vi ett pass dressyr. Senare red vi ut en sväng.

Tisdag: på morgonen uteritt och sen så red vi markarbete.

Onsdag (idag): vi hoppade först i paddocken sedan efter lunch så red vi terräng, det va så hon kul!
Hästarna blev lite för glada så Moas och ens annan drog i väg så dom flög av och min ponny drog också iväg men jag fick stopp på henne;)


Nej nu måste jag sova! Ska ju upp halv 7 imorn-.-'
Ps. Min ponny heter Vera och är världens sötaste och älskat älskar att springa!?

Xoxo Cajsa?

Ovido - Quiz & Flashcards