cajsamoa

Alla inlägg under april 2013

Av Cajsa & Moa - 28 april 2013 19:23

Tjenare!

Jag har blivit sjuk a o jag ville bara säga det TJAO!  




Ne men asså har varit me mamma o shoppat kläder idag o pallar inte o visa dem jus nu så håll ögonen öppna på instagram (o ni har det :) )

kläderna kommer o komma upp nån da i veckan så håll ögonen öppna,

dock så har ju jag privat instagram o jag heter "nybytjejen00"

Av Cajsa & Moa - 28 april 2013 19:13

Tjenare!

Idag har jag varit o shoppat kläder o a kläder, men jag ä typ halvsjuk så mamma sa att jag skulle stanna hemma men jag tvingade henne att vi skulle åka,

så dem kläderna jag köpte kommer komma upp på instagram nån gång i veckan, då jag typ inte orkar lägga upp bilder just nu för

1: ä jävligt trött

2: har troligtvis feber

3: kan knappt andas

4: hostar väldigt mycket så får jätteont i halsen då.

  


Men om ni vill kolla bolderna så gå in på min instagram "nybytjejen00" har dock privat


Ovido - Quiz & Flashcards