cajsamoa

Alla inlägg under december 2012

Av Cajsa & Moa - 25 december 2012 13:12


Sorry att pinte jag har bloggart på den senaste tiden, men har inget speciellt att berätta men när Jame kommer kommmerbjag att blogga varenda dag jag lovar o jag svär, juste Alina (nånting) har ju en as bra låt som heter "jag lovar o jag svär" men jag håller mig mera till"One Direction"........ Jag bara ÄLSKAR dem så jävla mycket så att jag nästan skulle kunna göra vad som helst för attträffa dem, dsm med Nellie Berntsson och Henrik Barry<3 ömina förebilder eftersom jag snart också ska börja med hoppning ska bara klara "grönt kort" (licensen) men en ännu viktigare sak... Skaffa ponny, men har redan valt en typ... Ska få honom när vi e klara med stallet, asså dem innan oss har inte skött sig så bra så att vi måste måla om hela stallet:O men det ska änå bli kul:-):-)

Av Cajsa & Moa - 17 december 2012 17:40

Sry att jag nt har bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp så har inte alls hunnit med att göra något inlägg, me i lördags så skulle jag rida Siwan o vi fick rida barbacka o Saga hade Nantes (den nyaste hästen på NYBY) och på dem nyaste hästarna så fick man inte rida barbacka, så Saga undrade om vi kunde byta häst o jag sa ja, så vi gick o frågade Karin (våran ridlärare) om vi fick byta, o det fick vi!! :D
jag säger bara en sak!/ DEN PONNYN ÄR HELT UNDERBAR!!!,
 
 
 
xoxo Moa <3 :*

Av Cajsa & Moa - 11 december 2012 10:46

Hejj!,
Nu e engelska med bästa Stina, Amanda o Emma????

Av Cajsa & Moa - 7 december 2012 16:17

Nu sitter jag i en säng i en svit i Stockholm och snart så ska vi titta på X-factor finalen!, HEJA AWA!!!???

Av Cajsa & Moa - 5 december 2012 18:38

Heejj!,

nu e det änteligen dags för stallet, vet inte vilken häst/ponny jag får men hoppas på BayWatch Lancelot eller Rosie (dem tre nyaste hästarna i stallet) förutom aa vad nu han/hon heter, kommer att möta Cajsa där bloggar mera efter och berättar vad vi gjort

Av Cajsa & Moa - 3 december 2012 07:19

Tjo! Sitter och väntar på att vi ska åka till bussen. Idag börjar jag 09:20 :) Men jag måste stanna i skolan och göra omprov bara för min störda lärare säger att vi inte får göra det på lektionen :/ Aja skit samma. Hoppas Oscar inte är "sjuk" idag....

(bilden= bara för att)


xoxo Cajsa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards