cajsamoa

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Cajsa & Moa - 1 augusti 2013 22:02

Hej. Har haft fullt upp så har inte kunnat bloggat :/
Idag så har jag hjälpt en tjej på hopptävling i sundbyholm. Så duktig häst, fast det gick inte så bra på den ena. Men men, hon är ju trots allt ett sto ;) sen efter den klassen så åkte vi och åt och sedan till hööks. Sen var det hem och byta till unghästen, han är så sjukt söt :D Så dom gjorde en debut i 115cm, men han fick ett nerslag :( synd med jag tycker dom var jätte duktiga.
Det är så sjukt många fina tävlings hästar där, blir så avis på alla som har fina hästar och lagom som dom kan rida på så tänker jag "nej jag får nöja mig med boss fast det skulle ju vara jätte kul att ha en ponny som jag kan tävla på i höst." Men boss hoppar ju lite med mig iaf :) Stakars lite som får springa med mig fast jag rider ju inte så mycket på han.
Nej nu ska jag kolla på filmen.

Saknar Vera på ridlägret :( (sista bilden).
Xoxo Cajsa

Ovido - Quiz & Flashcards